Na základe § 13 zák. SNR č. 162/2014 Z. z. o verejných zbierkach a o zmene a doplnení niektorých zákonov predkladáme predbežnú správu zbierky.
Zbierka bola vykonávaná od 04. 12. 2014 – 13. 12. 2014 /vrátane/ v čase od 9,00 hod. – 18,00 hod. výberom finančných prostriedkov do prenosných pokladničiek. Použilo sa 8 pokladničiek. Zbierka prebiehala v meste Čadca – pešia zóna – Palárikova ulica, Námestie slobody, Matičné námestie, Dom kultúry v Čadci, Malá ulica, Tatra hotel, Poradensko-tréningové centrum Náruč – Ul. Potočná, kaderníctvo Manier – Ul. Malá, Informačné centrum v budove Mestského úradu,kostol Čadca – Milošová. Verejná zbierka bola vykonaná za účelom pomoci deťom v kríze, konkrétne pre občianske združenie Poradensko-tréningové centrum Náruč – Pomoc deťom v kríze, pobočka Čadca, Ul. Potočná č. 2836, sídlo organizácie: Zádubnie č. 56, 010 03 Žilina.
Otvorením pokladničiek a sčítaním finančných prostriedkov boli poverené pracovníčky Mgr. Elena Jedináková, Bc. Pavlína Straková, Veronika Grešáková. Vyzbierané finančné prostriedky v celkovej sume 1206,10 € boli po ukončení zbierky a zrátaní zodpovednými pracovníkmi vložené priamo na účet OZ „Náruč“ – Číslo účtu: 5065419198/0900. Na uvedenú zbierku neboli vynaložené žiadne náklady.
Osoba zodpovedná za zbierku za PTC Náruč Čadca: Mgr. Elena Jedináková
Mgr. Ivan Leitm, štatutár